1. Vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva

  • prevzatie dokladov od klienta podľa zmluvne stanovených podmienok
  • prvotná kontrola správnosti účtovných dokladov
  • zotriedenie, založenie dokladov a ich následné zaúčtovanie v sústave podvojného/jednoduchého účtovníctva
  • spracovanie priznania k DPH
  • vyhotovenie kontrolného výkazu k DPH
  • vyhotovenie súhrnného výkazu k DPH
  • vyhotovenie reportov podľa zmluvne stanovených podmienok (mesačne, štvrťročne, ročne)
  • vedenie evidencie majetku
  • zastupovanie na daňovom úrade 
  • vyhotovenie daňového priznania k dani z príjmov a ročnej uzávierky podľa platných predpisov

2. Mzdy a personalistika

  • spracovanie vstupných podkladov pri nástupe nového zamestnanca
  • spracovanie ukončenia pracovného pomeru
  • spracovanie miezd a hlásení do poisťovní
  • ročné zúčtovanie dane
  • doručovanie výplatných pások podľa zmluvne stanovených podmienok (elektronicky, poštou)
  • vyhotovenie potvrdení pre zamestnancov
  • prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní
  • zastupovanie voči sociálnej a zdravotnej poisťovni
  • zastupovanie voči príslušnému daňovému úradu
  • príprava podkladov na úhradu miezd a odvod zamestnancov

3. Ekonomické poradenstvo

  • optimalizácia nákladov a daní spoločnosti
  • vyhotovenie finančnej analýzy podľa potrieb klienta
  • podávanie informácií klientovi o zmenách v daňových a mzdových zákonoch